söndag 20 november 2011

Snabb som blixten och skogstokig



Ho ho ho alla bloggläsare !

Tänk att
 Bittans blogg har lyckats
bli kapad igen.
För andra gången på
bara en vecka.


Hon kommer att
bli skogstokig hihi.
Förra gången var det Tomtenissan
som skrev
idag är det jag Tomtenissen
Mads i egen hög person
som har kapat.

Snacka om att Bittan är snabb
som blixten,
det tog bara två dagar sen var jag
på plats.
Tänkte bara berätta för er som undrar.....
 häromdagen fick jag äran
 att flytta  in på Skogssäter
så nu är min lycka gjord ♥



Här är julpyntat både inne och ute
och såååååå mysigt.
 Jag kommer att att trivas perfa 
tillsammans med min Nissa.
Det är bara ett liiiiitet problem
min Nissa har inget namn.
Mads och ?????
Bittan ville döpa henne till
Mjuliette eller Mjulia
eftersom hon måste börja på M.
 Darlingen har inte accepterat
något av dem så här pågår .
operation övertalning !

♥Mads å Mjulia♥
det låter väl bra ?! 



Ojojoj nu kommer Bittan
bäst att logga ut fort som ögat .
Flåt så mycket .
Lovar att inte kapa bloggen igen........
i a f inte mer denna veckan blink blink

Ho ho ho på er
från Mads

2 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Men så bra med en Mads och som det har gått vägen hittills borde ju nog Mjulia-namnet gå genom censuren också! ♥

Ninnis sa...

Haha...härligt att ni får komma till tals...=)

Ha det så gott!!!

Kram Ninni

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin