torsdag 29 september 2011

Uppånervänt å liiiiiite jul


♥♥♥
Solen sken och det var 23 gr varmt
nu kväll när jag åkte hem ......
Darlingen håller på att snickra golv över poolen
på trädacket, altandörrarna står fortfarande
öppna och imorgon är det sista september !!!
Vad passar då inte bättre än att
visa det som plockades fram häromdagen.
 en sån här uppånervändavädretkväll.


Tyckte lite synd om Tomtemor,
 hennes små Nissar och Nissor
som sen förra julen har bott på
ett undanskymt ställe......
så nu sitter de bredvid kakelugnen
ovanpå vinlådorna från La France istället
Där sitter de och väntar på Tomtefar.



Han tänkte jag "investera" i
så fort jag hittar honom.

Välkomna hit förresten
både ni nya läsare  men såklart också
alla gamla trogna :-)
Kul att du tittade förbi.

Kram från mej




4 kommentarer:

Ninnis sa...

Härligt med värme...vill ni ha svalka kan jag skicka ner lite regn....=)

Ha det så skönt!

Kram Ninni

Mys och hemtrevnad sa...

det verkar som om det börjar rycka lite i jultarmen lite varstans...kramis semlan

Elzie sa...

Ja, nu börjar man snart undra vad det är som händer. Snörika och kalla vintrar och så såna här varma höstar!!! Inte normalt alls (och inte skönt enligt min åsikt, vill ha kalla, klara höstdagar, haha).
Hoppas ni får en riktigt skön helg.
Kram Elzie

Anonym sa...

Där vid kakelugnen trivs de säkert bra i väntan på tomtefar.

Underbar brittsommarvärme vi haft nu några dagar. Det är bara att passa på och njuta av den.

Ha en fortsatt bra kväll!

Kram Renate

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin