fredag 5 augusti 2011

Lite rött av Mrs totalyoteknisk




Hjääääääälp........
 ni som är så snälla o smarta !
Det där med mobilbloggande gick sådär,
blogger stöder tydligen inte i-phone.....eller
tvärtom det fick jag tillbaka när jag skulle regga.
Det går tydligen att skapa en paralellblogg som man
kan skicka till !?
Ni som gör det .....
hur funkar det ,är det nåt att försöka sig på ?
Å framförallt lite tips på hur man får till det
Det tas tacksamt emot av Mrs totalyoteknisk.







Dagens pics är från Skogssäters rosenträdgård
och "scarydollsen " som vakar över både trädgården och lekstugan.
Hade dem inne först ,men alla som såg dem
hajjade till och tyckte de hade skräckfilmsvarning
så nu skräms de ute i stället :-)

Ha det så bra så hörs vi när jag
lyckas få till mobilen eller när vi är hemma igen.
Mot havet !!!


kram Bittan


P.S Glöm nu inte att tala om hur man gör ni som är proffs.




5 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Har också testat det utan att bli klokare. MEn vill du komma in till mig och berätta i vilket program du redigerar dina bilder?Kram.

Lyckoslanten sa...

Önskar att jag kunde hjälpa dig men nej. en bloggare vid namn Sessan och prinsessan tipsade här:

http://lifestyleblogs.se/sessan/2011/08/i-think-i-love-blogsy-3/

Vet inte om det är till hjälp. Däremot kan nog dockorna där i fönstret skrämma bort någon i skymningen! ;o)
Skön helg! ♥

barbrok sa...

Hehe kan man blogga i iPhone.....Verkar jobbigt så det får nog vara för min del...men berätta gärna hur man gör om du kommer på nåt!
Ha en bra helg och gissar att du har nåt att fira nu igen?!
Kram Barbro

Älskade pion sa...

Kan tyvärr inte hjälpa dig.....sitter en icke tekniknörd här också.;)Fin trädgård du har vännen.Kram Ulrika

Ninnis sa...

Där kan jag tyvärr inte hjälpa dig...ligger långt utanför min kunskaps-sfär.

Kram Ninni

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin