söndag 7 augusti 2011



Hej hopp !
Ni har nästan sluppit mig i helgen ia f
eftersom jag inte
 haft en ledig sekund att blogga
eller ens knappt fotat.

Tvärtemot vad jag brukar,jag  som i vanliga fall släpar
på kamera och fotar ALLT och ALLA jämt.
  Vi har faktiskt
 kunnat äta maten innan den kallnat
för en gångs skull :-)
Nu regnar det och vi har precis
packat ihop i vår lilla blåa stuga no 2 med havstomt
efter en sååååååå rolig blandad helg hos min bror med familj
i Karlskrona.


Blandad som i .........
klädshopping på Kosta på vägen hit,
Prinsen har fått en fyra timmars golfrunda
med proffsinstruktörer i form av kusinen
och morbror, 
ätit och druckit gott, solat,
Darlingen och Prinsessans Prins har fått sitt historiaintresse
stillat  på Karlskrona Marinmuseeum,
spelat 08 som är ett  lagkortspel
men framförallt bara umgåtts.

Fick lite nostalgikänning....
tillsammans med Prinsen och Prinsessa på camping,
det var ett tag sen sist.
Visserligen är de numera i liiiite större format och med sällskap
än när vi åkte husbil genom Europa varje sommar
men vissa saker är sig lika :-).

Hoppas ni har haft en lika fin , mysig
och energigivande  helg som vi .

Må så gott så ses vi snart igen.

Kramar från Karlskrona

5 kommentarer:

Ninnis sa...

Du verkar fått dig en härlig helg till livs. Nya minnen att vårda tillsammans med nära och kära.

Kram Ninni

Elzie sa...

Mysigt med släktträff. Och så återuppleva gamla minnen, inte dumt det heller.
Hoppas du har en fortsatt skön söndag.
Kram Elzie

Livsnjutaren sa...

Så härligt ni haft det. Man blir glad av läsning hos dig.

Unknown sa...

Hej vännen jag har ju missat en massa från din sida har inte varit inne på veckor så nu har jag suttit här o tagit igen allt jag missat. Å jag känner mej så glad av det du skriver. Nu börjar allvaret så nu kommer jag inte att missa en dag kan jag lova. Ha det jätte mysigt nu mer än innan om det går. Kramar i massor Beijan

Änglarna finns sa...

Vilken härlig helg ni haft!!
Underbart att ha dom närmaste runt sig...och bara ha det gott!!!
Ha en fortsatt skön söndag!
Kram Annika

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin