lördag 16 juli 2011

Dagens.....



Dagens enklaste fix.....
Skogssäters citronbasilikaolja.

Jag använde ett sånt där järn
 som strimlar citronskalen
kommer aldrig ihåg vad det heter,
 cisilieringsnånting
 en god olivolja , en skvätt citronolivolja
och färsk minibasilika .
Hällde upp på flaska och satte dit en etikett.
Vips var snabbaste gåborts eller behållasjälvpresenten klar.


Det är typ det och en fika med bästaste A-L
som jag har åstakommit idag.
Behövde en slappardag hemma
innan kvällens bravader.


Nä nu ljög jag, nåt mer har jag faktiskt
åstakommit.......
har bakat också
kors i taket
utan att misslyckas :-)
Vad det blev och recept ska ni få se imorgon .
Nu väntar vi på Prinsen som ska skjutsa oss
till kvällens partaj.



Ses imorgon och vad kul  att
just DU tittade in .

Kram Bittan

Ps Tack för alla söta,snälla,roliga kommentarer .
♥Ni är bäst♥



6 kommentarer:

Elzie sa...

Den oljan lät inte helt fel.
Tror inte du brukar misslyckas med baket så ofta som du skriver, haha. Däremot JAG har väldigt svårt att komma överens med vår nya ugn. Den är helt hopplös på att grädda. Inte alls som den gamla kan jag säga.
Hoppas ni fick en urtrevlig kväll.
Kram Elzie

Anonym sa...

Mycket bra gåbortspresent! Fint du inte misslyckades med ditt bak *ler*. Ser fram mot bilder och recept i morgon.

Ha det så mysigt på kvällens partaj!

Kram Renate

Änglarna finns sa...

Hoppas n får en underbar kväll...i goda vänners lag!!!
Kram Annika

hemma hos lilla mej sa...

Bara så läcker olja,Härlig present.Vad spännande att få se vad du har bakat för gott.Tack för din underbara kommentar den värmde i mitt hjärta.Hoppas att du haft en trevlig och härlig kväll goa vännen.För det har jag Puss&Kram Rita ♥

Ninnis sa...

Tack för alla härliga tips !
Hoppas partyt var trevligt.

Kram Ninni

Älskade pion sa...

Hej goding...;)du är allt påhittig du.;)Hoppas att du hade en riktigt trevlig utekväll.Varma kramen Ulrika

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin