tisdag 21 juni 2011

Konsten att INTE skriva



Hej hopp !

Tittar in för ett litet snabbinlägg i
regnet såhär mellan
jobb, trädgårdsfix,midsommarmatshandling,
beställningar och lägenhetsrenovering.
Tur att vi inte har semester än på
åtta veckor !


Närå jag ska INTE klaga på vädret.
Ska  INTE skriva ett smack om det ,
  INTE heller gnälla över hur bedrövligt det är
att solen totalt är försvunnen.
Eller att jag hatar det ruggiga , kalla, regniga .
Näääää det ska jag INTE skriva för det vet ni ändå.

Istället bjuder jag på mitt senaste  
ny/gamla .....
Nåt så absolut nödvändigt som
Ladies and Gentspepparkaksmått
 som ska sitta på toadörren .

Skålen med lock har ingenting
varken med vädret som
jag INTE har skrivit om idag eller
de nyshoppade pepparkaksmåtten att göra.
Den får ni se ändå .


 Kramelikram från

Skogssäter

P.S Vilka söta kommentarer ni
skriver ♥ 

Tur att man har er som både lyser upp och värmer
i det totalt bedrövliga svenska Midsommarvädret
som jag INTE har skrivit om idag.
Vem vet det kanske jag skriver om imorgon.....
eller INTE :-)
♥Ses snart igen♥

 

4 kommentarer:

Arja sa...

Halloj vännen! Nu blev jag smått orolig och undrade om det hänt något. Men som tur är det bara i-landsproblem hahahaaaa eller hur? Formarna är ju bara för ljuvliga...såg dom på någon annans blogg också. Vart har du köpt dom?
Ja, vi höres väl imorn då rå stora kramelikramen Arja ♥

Mys och hemtrevnad sa...

Vad bra att du inte nämner det tråkiga vädret...hihi..hoppas att solen kommer snart! Kramis semlan

Älskade pion sa...

Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.....;)Den går väll bra hem nu när det ÖSER ner HELA dagarna och jag har SEMESTER:;)Ha dä så gött i regnet vännen.;)Kram Ulrika

Änglarna finns sa...

Det är du och jag, som INTE skriver om vädret!!! Ha ha
Ha det gott!
Kram Annika

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin