måndag 28 februari 2011

En liiiiitet test


Måndag .....då är det dags igen för Bittans 
♥T♥TG♥S♥
Tema trädgårdssommar. 
Det kommer under dagen.
Massor av härliga foton som andas HOPP.
Nu så här på morgonen får ni istället se min gigantiska 
förodling inför sommaren som jag
har åstakommit .
Eller förodling och förodling :-)
Lite grönt att äta upp är en bättre benämning,
men man kan ju låtsas.


Ärtskott ........enbart !!!!!
Förodling är INTE min grej.
När jag tänker efter har det inte
förodlats sen jag låg på BB med 
en nyfödd Prins 
och Darlingen "glömde " vattna på hela den veckan .
Det är snart 24 år sedan !!!! 
Tur att det finns plantskolor som inte gör annat än odlar.

Ses om en stund.

Kram Bittan

1 kommentar:

Gugis Pärlor sa...

Roligt med sommarglimtar! Vacker trädgård ni har med mysiga byggnader och annat trevligt ;O) En riktig svensk sommar är det bästa... åh, vad jag längtar!!

Kram Gugi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin