fredag 28 januari 2011

Ljusa ideer igen !!!

Fredag och helg igen.....redan  !!! 

Jag har några "små" ideer på G , både att fixa själv
och lite åt Darlingen.

Nähä ,vad ovanligt är det 
meningen att ni ska tänka nu !!!
Alla ideerna har med ljusstakar att göra , lite 
järnsmideri,lite måleri och lite limmeri.
Nån till bordet , nån till golvet och några till taket.
Ni ska få se så fort de är klara.

Vill vill vill ,få dem klara innan vi åker!


 Helgen är fullbokad
och för säkerhets skull har
Darlingen sett till att jobba i morgon.......
han som aldrig jobbar lördag
förutom när han har jour.

Det planerade han in alldeles själv ,  t o m 
innan jag berättade om mina ljusa ljusstake ideer.

Men nån liten stund kanske jag
kan lura ut honom i garaget. 
Hoppas det.

Tänkte packa nu på morgonen p g a
helgen och även måndagen är fulltecknade .
Men eftersom kvällens tjejträff  av ledsamma
orsaker blev uppskjuten
  får det bli
packning ikväll istället.


 Har bara plockat fram lite
reskläder .
Måste ju matcha väskorna :-)

GPS:N är full laddad med amerikanska kartor och
diverse annat småfix är klart.
Brukar alltid packa kvällen innan
så det är gott om tid.
Får bara inte glömma att checka in i helgen och
kolla alla lustiga intyg.

 Passar istället nu på att blogga 
en snabbis och titta in till er medan jag väntar på 
privatchauffören som idag är
jobbarkompisen F . Hon ska  hämta mig
för att vi ska åka till jobbarkompisen S.

Slut för idag....nu kommer hon.
Vem vet vi kanske ses 
en gång till framåt kvällen  nu när 
jag oplanerat fick en myskväll hemma
tillsammans med Darlingen 
istället för en myskväll på krogen med 
tjejerna.

Annars ses vi en annan dag.
Ha en mysig fredag .

Tjingeling.

Kram Bittan







2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Bittan!

Jag önskar dej och Darlingen en
trevlig ch skön resa.
Du kommer att hitta massor av tips
och ideer från det stora landet i
väster.Det finns hur mycket som helst att se och uppleva.

Kramar S

Gugis Pärlor sa...

Jag hann inte kommentera gårdagens inlägg... MEN det var verkligen en gedigen nallesamling du har! Så många fina! Å vad det måste vara skönt att snart sitta på planet till stora landet i väster ;O)

Kram Gugi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin