onsdag 12 januari 2011

Hope .......

Ni som varit med ett tag kommer säkert ihåg mina 
häxkonster förra vintern.
Låt det snöa skylten framkallade snö i mängder.
I år fick jag inte sätta upp den ......det hann ju
som bekant komma "liiiiiite"
 snö innan jag hann leta rätt på den .

Vad tror ni om att framkalla våren istället ?
Köpa blommor och inte titta ut 
är ett sätt men jag har kommit på nåt bättre......

.......nämligen att hänga fram mina Garden girlbyxor
( ett av mina bättre köp förra våren )
med en stor Hopetags på.
Hoppas hoppas det lyckas :-)

Igår kväll var vi på Änglagård 3 .
Förutom vackra miljöer och sommarfeeling 
så tyckte jag att den var sådär.
Ingen direkt handling och mycket utfyllnad ,
bilar som körde på grusvägar,
kor mm 
Men det är en sån film som man bara ska se på bio i a f.

Våriga kramar

P.S Vad söta ni är med era uppmunrande ord om
Butik Carpe Diem. 
Om ni har vägarna häråt är det bara att mejla.
Ni är så välkomna






6 kommentarer:

Gugis Pärlor sa...

Hej... JAG tror stenhårt på att du kommer att lyckas... Våren är nog på väg! Det är ju redan så mycket varmare även här norröver ;O)

Kram Gugi

Gugis Pärlor sa...

Hej igen! Ang magasinet var det cirka 100 kronor billigare när jag beställde(specialpris) Magasinet är 128 sidor med mjuka pärmar så det är nog någonting mellan bok och tidning ungefär som Jeanne dÁrcs magasin ;O)

Kram Gugi

Arja sa...

Halloj! Slutar en toppen dag med att kolla in din blogg. Och vad får jag syn på... dina "byxor" :O) minns du att det var dom jag kommenterade första gången?!! Du som verkar vara både en Witch & en bi... hihihi får gärna se till att våren kommer snabbare. Nu längtar även jag!!!!
Kramizar Arja

Anonym sa...

Hej!
Häng fram mera vårkläder,det kanske hjälper att mana fram våren.
Till och med jag börjar tröttna på all snö.

Kramar S

Anonym sa...

Jag tror på dig Bittan kunde du locka fram vintern så är jag helt övertygad om att du kan locka fram våren också med din magi!

Vi får göra som haren leva på hoppet!

Har också sett Änglagård 3 och tyckte den var ok men hade nog förväntat mig lite mer av den.

Kram Renate

Cathrin sa...

Ut med skidan och in med Bikinin.....ja inte Skidan med STORT S då=) Hoppas det hjälper med ditt lilla knep.

Dålig på att kommentera fl´åt....har inte orkat/haft lust på sista tiden......mest sitter och glor.....får bli ändring på detta. Ingen rolig tur planerad?? Skulle gärna åka till det där stora tyg/inredningsstället vi var på igen.

Kram Cathrin

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin