lördag 27 november 2010

Tittut o ch en award :-)

Tittut !

Hoppas ni alla har en mysig kväll .
Här har vi precis ätit och flyttat över i soffan
i väntan på Så mycket bättre på tv.
Huset är adventspyntat och köket är nästan klart.
Fattas bara några lister som
ska upp i morgon.
Kan det bli bättre ?


Jodå det kunde visst bli bättre :-)
Goa Elsie med bloggen
har gett mig en award med motiveringen :

 Denna kvinna är så charmtokig 
som man kan bli. 
Hon pysslar och donar och skriver
så roligt och inspirerande.


Charmtokig .....det var nåt nytt,
är mer van vid att kallas heltokig så tack för den Elsie hihi.
Jag  är inte bara charmtokig kan jag meddela jag är toktråkig också.
Därför gör jag som vanligt :
jag väljer att inte skicka den vidare till fem utvalda utan ger den
till alla ni som finns i min länklista.
Varsågod det är ni värda.
Om inte era bloggar hade varit "fabulosa"
hade ni inte funnits där.
Ni inspirerar mig alla på olika sätt.

Så ta den och gör vad ni vill med den !!!
Ni är alla fantastiska ska ni veta.

Nu börjar Så mycket bättre .
Slut för denna gången.

Kramar till er alla.

Bittan



1 kommentar:

Elzie sa...

Låter kul att köket blir färdigt i morron. Hoppas besiktningen gick bra.
Ha en bra första advent.
Kram Elzie

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin