fredag 22 oktober 2010

S som i söt


Hej hej alla sötisar !

Denna tags får symbolisera 
besöket jag hade igår dvs
min sötaste f d svärmor S.
Jag fick inte fota henne 
däremot skriva och kalla henne vad jag vill.
Då blir det sötaste S :-)
(Vet att hon läser bloggen)
En gång för  lääääääänge sen,
innan jag träffade mitt livs
stora kärlek
DARLINGEN,
Prinsen och Prinsessans älskade pappa
bodde jag ihop med hennes son :-)
 Trots att det är över 26 år sedan vi flyttade isär är
hon  fortfarande  " svärmor "  och världens mysigaste.
Tack för en härlig eftermiddag sötaste S :-)


En annan i min närhet 
som också är söt är A-L 
som jag fick denna  
underbara kransen i låda av.


 Det är hur mycket detaljer och myspys 
som helst på den
Me like !!!!


Visst är den fin !!!!!!!



Nu ska jag ta med mig min 
sötaste Darling på 
fredagsöverraskning.

Ha det bäst

Sötaste kramen fr 

Bittan

4 kommentarer:

Ann-Louise sa...

Hejsan
Va spännande med en fredags överraskning för Herr S.
undrar vad det kan bli förnågonting?

Jag ska nog försöka mej på att göra kransar till mej själv, men ibland får man inte till det. Tur att du var nöjd med din krans.

Snöblöta pussar från Ann-Louise

hemma hos lilla mej sa...

Vad gulligt att ni har kontakt än.Bara så gulligt.Vilken söt krans du har fått bara så fin!!!!Önskar dej en mysig fredag med Darlingen.Undra vad du har hittat på för härlig överraskning??????Ha det bäst vännen.Kram Rita ♥

Lisas och Mattias Blogg sa...

Hoppas ni hade en mysig dag igår :)
Vilken fin krans du fick, så mycket fina detaljer, hon är duktigt A-L på att göra sådan fina kransar :)

Ta hand om er nu så syns vi snart igen, nu skall jag fortsätta och läsa dina inlägg :)
Kraaaaaaaaaam

Anonym sa...

Hej Bittan!

Tack för en underbar lunch och trevlig eftermiddag, tiden rann alldeles för
fort,
men vi ska ju träffas mera.
Har läst din blogg, kunde inte få iväg kommentaren, den kommer här
istället.
Din skrivförmåga är härlig och tack för alla fina orden.
Ha det skönt med Darlingen och på återseende.

Kramar S

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin