onsdag 20 oktober 2010

Det ryker på Skogssäter



Ho ho ho !

Ser ni bilden i mitten ovan och under ?
Det är en rökmaskin som Darlingen fick i lördags.

Än så länge står den på glasverandan  i en stor
zinkbalja med vatten
och skapar ett trollskt skimmer.
När växthuset är klart ska den få bo där.




Ska bara komma på nåt bra att
dölja sladden med.
Tänk att det alltid ska vara fula
tjocka svarta sladdar .
Om jag hade designat sladdar hade
jag gjort tunna genomskinliga till allt.
Nä förresten jag hade gjort allt sladdlöst. 
Att ingen smarting har
nappat på den iden fattar jag inte.
Varsågod att copa iden alla sladduppfinnare
den bjuder jag på :-)

ha en mysig onsdagkväll
själv ska jag på tjejträff hos min bästa E.
Alltid lika kul :-)

Höstkraaaaaaaaaaamar

från Bittan




8 kommentarer:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Lite coolt med en egen rökmaskin.
Måste titta vidare på din fina blogg!
Kram Anette

Gugis Pärlor sa...

Jag gillar inte heller sladdar...Grrr! Häftigt med rökmaskin ;O)

Kram Gugi

Älskade pion sa...

Ha en riktigt mysig kväll hos din vän.;) Kram Ulrka

Home No.1 sa...

Tjing hat så kul i kväll=) Kram Annica.

Arja sa...

Hejsan! Vilken kul grej...jag kan se häxan Bittan stå där och röra om i sin häxgryta till hallowen hahahaa. Ha en riktig trevlig kväll!!
Kramizar Arja

Arja sa...

Hejsan! Vilken kul grej...jag kan se häxan Bittan stå där och röra om i sin häxgryta till hallowen hahahaa. Ha en riktig trevlig kväll!!
Kramizar Arja

hemma hos lilla mej sa...

Vad häftigt med en rökmaskin.Coolt.Ha en mysig tjejkväll goa du .Kram Rita ♥

Lisas och Mattias Blogg sa...

Åååå en rökmaskin en sådan skall jag önska mig i present med :) Vad häftigt skall bli skoj att få se den :)

Kraaaaaam

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin