lördag 18 september 2010

Hemligt !!!!!


Hej alla  !

Vi är ju på hemlig ort och firar 
Darlingen denna helgen.
Det enda han visste igår  när vi
åkte var att han skulle ha med
sig badbyxor, kostym och bekväma skor resten 
packade jag .



Eftersom han inte vet hur helgen ska 
sluta får ni heller inget veta
förrän vi är hemma igen.
Då ska ni få se vad han har " råkat ut för " :-)


Lovade ju häromdagen att visa vita möbler
så då får det bli det idag.
Här är några av de som jag är
nöjd med . De andra spar vi tills 
en annan dag eller aldrig  :-)

Detta skåpet här ovan var i och för sig
vitt innan jag gav mig på det med pensel.
Men då var det antikvitt.


Ett annat skåp som numera står i hallen uppe.
Innan vi gjorde om
badrummet bodde det där med 
en massa handdukar i.


Vitrinskåpet  var 
faktiskt vitt när vi köpte det 1988 
Sen dess har det haft ett antal olika färger bla
grönlaserat för att matcha den grönlaserade
matsalsgruppen vi hade då  !!! 
Den finns faktiskt kvar i förrådet i stan lika grön :-)



Nu ska vi fortsätta att fira världens bästa 
man och pappa. !!!!!!!

Ses igen när vi är hemma.
Ha det så bra så länge .

Kram Bittan


3 kommentarer:

Gugis Pärlor sa...

Grattis till Darlingen 50 år! Snart är även jag där vid milstolpen ;O) Jag kan tänka mig att ni kommer att ha en väldigt trevlig och mysig helg.Jag har för mig att du är väldigt påhittig så jag väntar med spänning vad ni har varit med om...!!

Ha det bäst!

Kram Gugi

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt 50 åriga mannens fru&barn har fixat detta.Bara så skoj.Jag blir oxå nyfiken på vad för skoj du har hittat på......Ha en superskoj helg vännen Kramar Rita ♥

Änglarnas hus sa...

Låter som en toppenhelg..och jag hoppas att den blev lyckad..alltid roligt att få bli överaskad!!

Kramis sanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin