torsdag 12 augusti 2010

Nytt byte....


Jag är lyckligt lottad som har 
en Prins med sin Prinsessa.
som är bäst på att hitta kantareller .

I tisdags bytte jag en grillmiddag
mot LITE kantareller,
idag bytte jag en fika mot MASSOR.

Vilken lyx att få så mycket att 
det både räcker till att
frysa och ändå frossa :-)




Här är endel !!!

Vi passade även på att 
fortsätta planerandet för
Darlingen. 
Nu är det han inte vet om i stort sett klart.
För en gångs skull är det nåt 
personligt till honom och inte nåt 
som jag vill ha i inredningsväg :-)

Imorgon är det fredag igen då ska vi 
äntligen få fira att han har semester.
Får nog bli lite skumpa till den obligatoriska 
grillningen eller vad tycker ni ?
Kantareller blir det i varje fall .
Mums,

Ha det bäst.

Kram Bittan

3 kommentarer:

Älskade pion sa...

Visst är det helt ljuvligt med kantareller.Jag och lillstumpan hittade i "dikena" på väg hem från hennes dagis igår,härligt.;)Ha en riktigt mysig helg med goa gubben.;)KramUlrika

Solgården Butik och Café sa...

Ja skumpa till grillning låter ju perfekt! Visst är det härlit att ha kvar sin semester, håller med om att det varit en underbar sommar så man har njutit ändå även om man jobbat. var in på stallkvarns hemsida, tack för tipset :) Får se om vi passerar då de har öppet.

Trevlig helg, och ha en underbar semester!!! kram Sofia

Arja sa...

Hallå där! Nu har jag börjat att jobba..går i ett!! Visst växer det så det knakar nu i växthuset, jag har mest gurkor. Så ÄLSKLINGEN din har gått ner i vikt, det är ju tur att vi kvinnor trivs och inte behöver tänka på sånt!! Eller inte, nu får jag oxå tag mig i kragen å´börja promenera eller något :O) Har blivit så lat!!!
Hittar alltid en massa ursäkter,för varmt,regnar osv.
Men idag hinner jag ju inte eftersom jag firar... Lev Vackert,
boken alltså har jag köpt idag!!
Oj, nu blev det långt med dessto roligare att läsa Hahahaaa.
Kramizar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin