måndag 30 augusti 2010

??????? kronan

Hej hej !

Ny vecka igen och med den
börjar hösten på allvar. 

September,
kommer väl som augusti bara att svicha förbi.
Vi har massor av kul att se fram emot 
som tur är annars är jag inget höstfan alls.
Förutom i kläd och stövelväg :-)


T har gjort en ny megakrona  
som snart är dags att höstdekorera.
Det blev en helt ny form och storlek 
på denna än på de som han gjort tidigare.

Jag ville ha nåt stort och högt på 
bordet bredvid verandan ,
 där passar den perfekt.


Här ser ni mästerfotografen her self i ägget.
Jag och min bästa J har planer på att 
gå fotokurs för systemkamera i höst. 
Självstudier funkar sådär , det 
skulle vara så kul att få lära sig mer.
Det finns två olika kortkurser här i stan så vi får
se om vi kan få ihop det tidsmässigt.


Denna krona precis som alla de andra
han har gjort har han givetvis döpt
och tillägnat nåt eller nån :-)
Till vem eller vad är inte lämpligt att 
skriva här men varje gång jag
går in eller ut ler jag eller skakar på huvudet.

Tråkigt har vi aldrig ihop
det är ett som är säkert .

Nåt annat som heller inte är tråkigt är att
just Du hittade hit till mej  :-)

Ha en härlig dag....än är det SOMMAR !!!


Kram Bittan


5 kommentarer:

Arja sa...

Hejsan! Du menar inte att din DARLING har gjort kronan oxå!! Nu blir jag ju riktigt avis, inte så att jag vill byta ut min man... han har ju andra tallanger han hahahaaa. Men den var riktigt snygg och gillar storleken på den!!
Ha det gott Kramizar Arja

hemma hos lilla mej sa...

WOW ja nu blev jag stum.Har din darling gjort den????Vad läcker skitsnygg.Ängeln och lycktan passade ju super.Läckert♥ 1000 tack för receptet.Ska jag ju testa när jag blir frisk.Låter så smarrigt så det bara vattnas i munnen.hihi.Ha en skön kväll rara du Kram Rita ♥

Rickard sa...

Fick du klarhet i om han drog en ordvits eller om det bara kom naturligt när han sa det där om kronan =)
/R

Bittan sa...

Naturligt!!!! Det var först efteråt han kom på att det va en ordvits :-)

Solgården Butik och Café sa...

Vilken underbar krona!!!
Ojojoj!! Vilken lycka att få en sån! Ha en bra vecka vännen!
kram/Sofia

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin