lördag 10 juli 2010

Lyckligt lottade.....


....... är vi med världens bästa barn !!!!!
Vet att jag är tjatig.......
men detta är MIN blogg 
och här skriver jag precis vad jag vill :-)


 Har ju visat lite oväntad
utredning i de senaste inläggen ,
så här kommer för säkerhets skull
lite till.
Vi blev så glada och
överraskade härom dagen.
Fick en sååååå passande present
från Prinsen med Prinsessa
bara sådär.....


Vattenkannan till mej och 
innehållet till mannen :-)
Bara så perfekt och oväntat !!!!!
För det nya kök......
 Puss på er !!!!!
Om jag älskar 
överraskningar ... nej inte alls.



Darlingen däremot är
inte lika positiv för 
överraskningar.
Ni kan ju bara tänka er
hur han lät när han
klippte gräset första gången 
( ja även 2:a, 3:e o 4 : e ) 
efter jag hade fått en av min ljusare ideer.
Om inte träden växer som dom ska.......


Detta är 2 av 11 stenar som
jag så "  smart  " har 
bundit fast i äppelträden så
att grenarna ska växa som JAG vill.
Hur f.n kan man glömma det när MAN kör
med åkgräsklippare under :-)

Queen Elisabeth som var på besök
igår trodde att det var Canadensiska väderstenar.
Om stenen är blöt  regnar det  
är den inte blöt  är det uppehållsväder.
Ha ha ha  :-)

Nope.... detta är  aaaaaaj som f.n stenar
när Darlingen klipper gräset ,
eller fixa snygga äppelträd.....
välj själv .

Platsar nog i oväntad 
utredning eller vad tycker du ?????

Kramar  Bittan


4 kommentarer:

Mina Gouldsamadiner sa...

Hej Igen =)
Stackars gubben får stenar i huvet när han klipper gräset =)
Och vilken läcker vattenkanna du fått.
Kram Kicki.

Lisas och Mattias Blogg sa...

Hahaha du är för söt. Väderstenar jag idag kan jag nog tänka mig att dom har varit väldigt torra :)
Vi trivdes så bra i din härliga trädgård så vi skulle jättegärna vilja komma och hälsa på dig igen. Här ni hemma på måndag förmiddag?

Ta hand om dig nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAM

Arja sa...

Hej! Vattenkannan är ju bara så ljuvligt fin... och stenarna hahahaaa. Du får köpa någon cool antik hjälm till din man när du är ute på dina loppisturer!! Hemskt om han skulle få men för livet pga. gräsklippning hihihii :O)
ps. Ha en fin dag idag

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vilken läcker vattenkanna du har fått.Ja nu är det bara så himla underbart.Gulliga bilder du visar.Ha en skön dag vännen.Kramar Rita ♥

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin