tisdag 15 juni 2010

I was made for lovin you......


är en klassisk låt som var en höjdare att få höra live på
Malmö stadion  :-) 
Klicka  
HÄR 
så kan du lyssna.



 Insåg direkt att vit romantisk stil var
no no no.
Svart ....yes yes yes.

Darlingen var givetvis tvungen
att köpta en ful t-shirt....
Undrar hur jag ska lyckas krympa den till 
x-small i tvätten o undrar
hur många fula t-shirtar han har ?????



Tips mottaget tacksamt hur man enkelt kan
förstöra dem utan att han
fattar att det är planerat  :-)

Vet av måååååååånga års 
erfarenhet att inga
kläder har så bra kvalle som
speedway eller hårdrockströjor.
Mycket märkligt !!!!!


 Vi behöver aldrig någonsin
tapetsera om i baren,
det gör han sååååååbra med
nya tröjar :-)


Vit romantisk klädsel ......

I baren på hotellet blev ALLA sminkade
gammal som ung.

Vi avstod :-)


Tjejen som sminkade skulle 
var där i 2 timmar ,
Kön var slut efter 4 timmar !!!

Insåg rätt snart att jag var den 
enda vitklädda så det var
läge att svida om till svart  :-)


För övrigt håller jag på omskola mej .
Jag har fått sparken som häxa !!!!!
  Vi har haft en super rolig mini 
semester ,men det mesta av mina
häxkänningar om framtiden
stämde intealls  kan jag meddela :-)

Shoppat ....jajamän!!!!

Där det var tänkt ...nä inte alls.

Massa annat.....ja absolut !!!!

Stenhögar o kultur.....ja lite grann men inte 
alls så mycket som jag trodde !!!

Detta sista ställe vi var på, där
hade hon som ägde stället 
en bra ide när jag sa att vi tagit fel bil.

Inga problem , låt taket va nere o lasta
på höjden !!!!
Sagt o gjort....då fick ett fönster plats :-)

Om det var kallt ??????
Gissa :-)





Nån gång ska jag åka tillbaka dit ,va 
så säkra , vilket ställe  !!!!!!!!

Mitt ute i ingenstans på Österlen.

Ville ha allt  !!!

Både gammalt o nytt o maaaaaaassor
av fina tuuuuuunga o
stooooooooora utegrejer.

Nästa gång tar vi
svarta stora bilen med släp :)
Det blir ingen nästa gång sa Darlingen
när vi till slut åkte därifrån.

Vadå ingen nästa gång ?????

Vi hann med både
Köpenhamn och hela kusten 
från Mellbystrand till Åhus , 
ätit gott, druckit gott ,
skrattat o myst tillsammans 
så det har vartit såååååå lyckat ,
men nu e vi hemma igen !!!

Imorgon startar
köksbygge hos Prinsen .

Ha de bäst 

Kram Bittan


3 kommentarer:

Elzie sa...

Ni verkar ha haft en härlig minisemester. Hade gärna följt med till det där stället jag också. Så mycket grejer!

Hoppas du har en solig dag du också. Här skiner solen från en klarblå himmel och jag ska naturligtvis iväg och jobba vid 2. Skulle bli fint i morron också och då jobbar jag heldag. Hur sjutton kunde det bli så då???

Ha det så gott.
Kram Elzie

hemma hos lilla mej sa...

Vilken härlig minisemester ni har haft.Vad härliga bilder du bjuder på.Önskar dej en skön och härlig dag vännen.Kramar Rita ♥

Arja sa...

Hejsan! Min 9åring var grymt imponerad av din mans tröja, hans favorit grupp är nämligen KISS.
Vilka trevliga ställen du hittar att besöka jag blir avunsjuk ;O)
Det jag såg på bilderna så ville man ju ha allt, blir kul att se vad du köpte med dig hem!!!
kram kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin