lördag 12 juni 2010

Hej svejs....


Trodde ni att ni slapp mitt 
dagliga inlägg bara för att jag 
inte är hemma ????
Never !!!


Med teknikens under och mina 
häxkunskaper går det alldeles utmärkt
ändå.


Det här skriver jag igår ,
men eftersom jag 
som sagt besitter
häxkunskaper kan jag 
ändå berätta hur vi har
det och vad vi har gjort på 
vår lilla mini semester.

Smart va ?



Imorse vaknade vi tidigt , 
käkade frukost och 
packade in det sista i bilen. 
Eftersom det redan klockan sju var stekande 
varmt och soligt susade 
vi iväg söderut med cabben nere :-)


Första stoppet blev  på våran
favvorastplats  där vi alltid fikar .
Så även idag.
  
Sen bar det iväg på kustvägen förbi
Båstad, Torekov och till Mölle.

Vi stannade både på små mysiga
butiker och loppisar. 
Gissa om jag shoppade ???

Just "nu " är vi på Sofiero och njuter. 
Ska käka här innan vi drar vidare 
mot hotellet i Malmö.

 Ja just det ......
  eftersom detta i skrivande stund 
inte " riktigt " har hänt än 
så har jag ju inga foton att visa från dagen.

Ni får hålla tillgodo med mina 
pimpade krukor i köket där hemma. 

Rosa filt, en virkad ros och en nål.
Voila .....2 nya krukor !!!!

Vi ses imorgon då ska ni få 
höra  mer om mina häxkonster :-)

Skånska kramar fr Bittan

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin