måndag 28 juni 2010

Adventskalender i juni


Hej alla soldyrkare !


En adventskalender 
inhandlades på våran utflykt 
förra veckan. 
Tänkte att det var 
bäst att va ute i tid ....
det är ju bara ett halvår 
kvar till jul och snart 
är det ju jul ( i ).
 vet inte riktigt vad jag ska ha den
till men jag har ju tid 
att komma på nåt innan
den ska användas på riktigt. 
Tills dess får den vara ute 
på altanen.



Våra grannar tillbringar det mesta av
sommaren i deras sommarstuga vid kusten.
Jag sköter deras blommor och post 
och får en present då och då.


Idag kom de hem tillfälligt och jag 
fick det beroende 
framkallande sällskapsspelet
Sequence som jag och
Prinsessan har spelat ett antal 
omgångar av i solen redan. 

Har bara lyckats vinna 1 gång  !!!!!
Tålamod och strategisk tänkande
är inte precis lika med moi :-)



Nu kom mannen  hem ,ska 
se om jag kan spöa honom.
i a f. Risken är väl inte
precis överhängande haha.
Googlar man på tålamod får man 
garanterat upp en bild
på honom :-)

Kan varmt rekommenderas ....
nääääää inte att googla på 
Darlingen utan att köpa spelet.

Vi ses en annan dag då ska ni få se 
Bergakungens sal som börjar bli klar.


Kram Bittan

 



3 kommentarer:

Lisas och Mattias Blogg sa...

Hej Bits!

Låter som ett skoj spel jag brukar ju klå mattias i backgammon så han tycker vi skall byta spel då kanske jag skal byta till detta :)
Vad fina bilder på dig när du står med midsommarkransen du ser så smal och vacker ut där tycker jag :)
Snart kommer vi att träffas det ser jag fram emot, jag kan höra av mig till vecka kan vi kanske bestämma vilken dag vi skall åka på vår överraskningstripp ;)
Ta hand om dig nu så syns vi snart
KRAAAAAAAAAM

Älskade pion sa...

Låter kul det där spelet.;) ha en riktigt skön dag,själv ska jag till jobbet,inte lika kul.;)Kram Ulrika

hemma hos lilla mej sa...

Vilket mysigt spel.Låter jätteskoj.Önskar dej en fin dag vännen.Kramar Rita ♥

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin