onsdag 24 mars 2010

Inte bara jag ....



som gillar romantiskt rosa här hemma.



Kuddar och fjärrkontrollkorg 
är beställt från HM home av nån annan romantiker :-).


Passar hur bra som helst på glasverandan.  
Speciellt den med rosorna.


Matchar gardinerna och.....
  
......lilla lusthuset. 
 Nä, romantikern som beställde var inte mannen
om nån nu trodde det,
utan Prinsessan .
Därför ligger de bara i soffan för testning.

Får nog beställa ett gäng till mej med. 
Halleluja för nätshopping :-)



Förresten så har jag blivit med lusthus nr 3.
Det däremot är mannen pappa till.
Snickra mina konstiga saker
som jag sen kan överdekorera
är han bra på :-)


 Detta fick agera som
champagnehus istället .


Hihi....
Va kul att så många hänger på till Blåkulla.
Visste väl att jag inte skulle bli själv :-)

Kram Bittan



4 kommentarer:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Så Sött!
Jag för över Pengarna i morgon!
Kram Anette

Lisas och Mattias Blogg sa...

Det är inte alla som har ett skumpa lusthus, du är för söt :)

Kram Lisa

Älskade pion sa...

Vad får du all energi och skaparlust ifrån. ;) Du gör såååå fina saker. Ha en riktigt skön dag. Kram Ulrika

Elzie sa...

Haha, nej jag började undra vem Josefine var, men nu vet jag ju!! De där små husen tycker jag är så mysiga. Han borde göra såna och sälja. Här finns en spekulant, hihi.

Hoppas du trivs bland prinsessans kuddar. De var riktigt mysiga dom också.
Ha en bra kväll.
Kram Elzie

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin