torsdag 31 december 2009

Ville bara önska ett riktigt.....



till er alla som tittar in här.

Tänk va många nya roliga bekantskaper man hittar via 
bloggandet , ja o även gamla håller sig uppdaterade:-)

Trodde aldrig att nån var intresserad av mina bilder och mitt liv. 

Bloggandet har från att ha varit en egen dokumentation och dagbok blivit till nåt helt annat. 

Vad mycket ideer och inspiration det ger att besöka er alla :-)



Vill passa på att tacka för alla värmande , roliga och snälla kommentarer.


Mej slipper ni inte nästa år heller om ni tittar förbi här....var så säker.


Stor Nyårskram till er ALLA

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Kikar in och öskar dej och din familj ett riktigt Gott Nytt År.Ha en fin och mysig kväll vännen.Vi hörs 2010 igen.Varmkram Rita.

Home No.1 sa...

hej=) vad skönt, att vi inte slipper dig för det vill vi inte för allt smör i småland!
Nyårskram Annica.

Elzie sa...

Nej, jag är så glad att jag hittade till dig (tack Cathrin!!) så det hoppas jag att vi får behålla dig här på bloggen. Den är hur mysig som helst att läsa och alltid snappar man upp något.
Hoppas du har en fin första januari.
Kram Elzie

hemma hos lilla mej sa...

God Fortsättning på nya året 2010.Känner på mej att det kommer bli ett bra år.Ha en skön och mysig kväll jättekram Rita.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin