fredag 14 augusti 2009

Kärlek.....


efter 23 1/2 lyckliga år tillsammans ,
(faktiskt på dagen imorgon )


säger mannen när han hämtar mej på jobbet :

-Synd att jag inte kan överraska dej med blommor.

-Varför inte det ?

-Du är ju med i bilen och då blir det ingen överrakning .

Snacka om män från Mars och kvinnor från Venus.

Jag skiter väl fullkomligt i om jag sitter i bilen utanför en blomsteraffär
.......det är överraskning ändå , bara jag får blommor !!!!

Får väl backa lite....han hade en annan överraskning hemma rosa bubbel och bubbla i badet .
Han är inte så dum ändå ;-)

Med tanke på att han återigen åker på speedway imorgon så inser han att han behöver vara lite smart .

Skål !










1 kommentar:

Cathrin sa...

Ha,ha,ha ja se karlar de är ett släkte för sig. Skrattade högt för mej själv. Härlig blogg du har, tittar in lite då och då. Ha en trevlig lördag.//Cathrin

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin