(faktiskt på dagen imorgon )
säger mannen när han hämtar mej på jobbet :
-Synd att jag inte kan överraska dej med blommor.
-Varför inte det ?
-Du är ju med i bilen och då blir det ingen överrakning .
Snacka om män från Mars och kvinnor från Venus.
Jag skiter väl fullkomligt i om jag sitter i bilen utanför en blomsteraffär
.......det är överraskning ändå , bara jag får blommor !!!!
Får väl backa lite....han hade en annan överraskning hemma rosa bubbel och bubbla i badet .
Han är inte så dum ändå ;-)
Med tanke på att han återigen åker på speedway imorgon så inser han att han behöver vara lite smart .
Skål !
Skål !

1 kommentar:
Ha,ha,ha ja se karlar de är ett släkte för sig. Skrattade högt för mej själv. Härlig blogg du har, tittar in lite då och då. Ha en trevlig lördag.//Cathrin
Skicka en kommentar