....tillängnat till alla ni som orkar läsa mina för det mesta
lååååååånga inlägg.
Så därför blir detta kort.
lååååååånga inlägg.
Så därför blir detta kort.
Bloggandet för mej är en dokumentation för framtiden
samt en stunds avkoppling framför datorn.
Blandningen av personliga händelser
och mina intressen tänker jag fortsätta med.
Högt, lågt, djupt, roligt, spännande,vackert allt i en salig blandning precis så som livet är .
Även om mycket handlar om inredning så vill jag inte hamna i inredningsbloggsfacket facket där allt bara är stylat för fotograferandet.
Kan jag glädja eller inspirera "nån" därute är det en bonus.
Själv får jag hur mycket inspiration som helst av att ständigt upptäcka nya kreativa människor ute i bloggvärlden.
Bäst att sluta nu annars blir det lika långt som vanligt :-)
samt en stunds avkoppling framför datorn.
Blandningen av personliga händelser
och mina intressen tänker jag fortsätta med.
Högt, lågt, djupt, roligt, spännande,vackert allt i en salig blandning precis så som livet är .
Även om mycket handlar om inredning så vill jag inte hamna i inredningsbloggsfacket facket där allt bara är stylat för fotograferandet.
Kan jag glädja eller inspirera "nån" därute är det en bonus.
Själv får jag hur mycket inspiration som helst av att ständigt upptäcka nya kreativa människor ute i bloggvärlden.
Bäst att sluta nu annars blir det lika långt som vanligt :-)
Ha en mysig helg.
Många höstkramar till er alla
från Bittan
Många höstkramar till er alla
från Bittan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar