fredag 3 oktober 2008


Så kan de gå :-)
Jag ville relaxa på Rosenlund, mannen ville relaxa hemma. Okej då ....han kan väl få bestämma efter en jobbig jourvecka. Bubbelbad, champagne , brie, choklad o rödvin hemma . Rätt ok relax de me`

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin