lördag 26 februari 2022

Lördag och winwin








Så var det lördag efter det overkliga slutet på veckan …….
solen skiner, himlen är knallblå och livet är som vanligt men ändå inte.
Idag får det räcka med nyheter morgon och kväll.

Vi ska börja med att åka till sortergården denna oplanerade lördag 
och sen löser det sig säkert ….. det brukar alltid bli bra och innehållsrika dagar 
när man har tid att vara spontan.

Här backar vi till först till förra lördagen den som 
var planerad och blev både lyxig och innehållsrik.
Den som vi tillbringade vi med två av våra små när storebrorsan 
hade egentid med mamman och pappan.

Winwin.



Lyx som i egentid med älsklingarna och en överraskning i form av en helgbricka 
från hotellet. 
Vi visste att de hade fixat mat men att vi skulle få en sån hade vi inte räknat med.
Så när de små mumsade på sin mat åt vi plock.
Winwin det med.




Nu åter till denna lördag och ut i solen. 

Kram B



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar