måndag 15 augusti 2022

En magisk solnedgång och att livet kan ändras på en sekund


Hej vardag och mot verkligheten men här blir det semester ett bra tag till.
Jag har några Gotlandsinlägg kvar
sen blir det till att sortera upp Öland, Båstad, hemma 
och diverse annat som väntar på att dokumenteras.
Så ni som tröttnat eller inte vill ha tips får väl återkomma i oktober...
näää jag hoppas verkligen att ni fortsätter att kika in här för
det blir inte bara svemester fram till hösten 
lite annat kommer säkert emellan med. 




Alltså jag kan inte skriva det nog många gånger....
förutom den gungiga båtresan så levererade Gotland verkligen top hundra.

  En kväll tog vi med oss en flaska bubbel och lite tilltugg 
ner på Toftastranden för att bevittna solnedgången på en filt i sanden.
Vi skålade för oss, livet, familjen och den tacksamhet vi känner att vi 
alla är friska och har möjlighet att få samla på upplevelser och skapa minnen.
Att livet verkligen kan ställas på ända och ändra sig på en sekund det har vi fått 
erfara och bevittna genom åren och sorgligt nog mer än en gång denna semester med.

Just därför är jag glad över att vi alltid sett till att leva här och nu,
precis som V I vill, inte vad som förväntas av andra eller anses vara "korrekt".
Vad andra tycker om det är deras problem inte vårt.
Livet går inte i repris och man ångrar aldrig det man gör 
bara det man borde ha gjort.


Bilderna gör det inte rättvisa men för min del så sitter de på näthinnan for ever.









Kram från en tacksam B som lever här och nu.
Just nu är det på jobbet igen :-)





 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin