Med risk för ständig upprepning .......
men vad händer egentligen med tiden?
Redan fredag igen!
Här är det vård av man aka ledig dag så vi har
precis avslutat en fredagslunch med denna lilla sötnos,
hennes pappa och faster.
Men eftersom det varit dåligt med dokumentationen här
ända sen strax före operationen så
får det bli "gamla" bilder på den allra sötaste lunchdejten.
Jodå hennes pappa, faster och min Robocob är
såklart söta de med men lilla Ja slår dem.
Förra helgen var hon här med brorsorna för att
mellanPrinsen skulle få sälja majblommor.
Som en alldeles extra liten söt majblomma satt hon
och matchade dem i sin stol.
Läste nånstans att årets liknade ett stekt ägg
men jag tycker att de är fina.
Nu blir det till att fortsätta Påskandet
så mycket vår är det inte precis men vi håller tummarna för att vintern
snart är borta och den är tillbaka igen.
Ingen ide att deppa för det.
Trevlig helg på er.





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar