Påskpyssel och en stor akutoperation.....
japp det var vår lördagsförmiddag det!
När mamman och pappan spelade padel kom två småPrinsar för att påskpyssla
och med sig hade de sina skadade djur som skulle akutopereras.
Nu mår en krasslig gris, en hund som brutit benet och en snabelskadad elefant
bra igen ........
d v s de är opererade och hopsydda av kirurgen Mormor:-)
Påskpysslet blev en vikt påskhare att stoppa godis i.
Morfar skötte YouTube och två koncentrerade små älsklingar följde instruktionerna noga.
Är man Prins på Skogssäter måste man ha Prinskrona.....
japp så är den kungliga lagen.
Det finns såklart ett gäng olika att välja på:-)
Glad askonsdag.
Kram B








Inga kommentarer:
Skicka en kommentar