Medelmåttan ....
ja så hette föreställningen med ståupparen
Niklas Andersson som vi var på förra fredagen med bästa vännerna.
Varken göteborgaren eller den fullbokade restaurang LaLocanderia
där vi började med att käka AW-meny
var långt ifrån medelmåttigt.
Det blir toppbetyg på både och.
Från den italienska restaurangen var det bara att gå rakt över gatan till teatern
som var lika fullbokad den med.
AW-menyn på Lalocanderia får det bli fler gånger.
För ynka 209:-/person ingick ett glas vin och hur mycket
mat som helst ........både varmt och kallt, pizza, pasta,
chark och allt man kunde tänka sig i grönsaksväg och ostar.
Fräscht och vällagat.
Och bara det där med att komma ut , träffa vänner,
gå på teatern och få skratta en stund
var mer än välbehövligt.
Må så gott och ta hand om varandra.
Kram B
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar