torsdag 3 mars 2022

Att stänga ute världen .......ute


Hej från i måndagskväll med min MiniMe och vår alldeles egna poolboy!

Att stänga ute världen för en liten stund är nödvändigt.....
ute i Skogssäter garden spa utan nyheter, mobil och radio hade vi en mysig kväll.
Man måste få leva och pausa ibland för att inte låta oron ta över men
det är svårt att göra ett inlägg utan att nämna allt det fruktansvärda som råder. 
Tanken är inte skriva mer här om det här utan istället ha en fristad på bloggen, 
för vad man än skriver eller inte skriver så
känns det fel men så får det helt enkelt vara.
Inte för att det är till någon hjälp men
jag är övertygad om att många med mig känner likadant.


Stänga ute var det ja......
bad, bubbel, bastu, en plockbricka och en
alldeles egen poolboy som servade är bästa sättet att starta veckan på.
Att sen tisdagens lediga förmiddag definitivt INTE blev lika bra 
det är en annan historia det.
Istället för ett mysbesök och en kopp kaffe blev det 
ett besök på akuten men tack och lov gick allt bra
och vi kunde kramas lite extra igår.



Ta hand om er.

Kram B 

 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin