lördag 8 maj 2021

Frivillig karantän och lyckan i ett par .......


När man blir lycklig av nya jobbarbrallor .......
 då är det illa haha.
Lagom till mannen slutar jobba och grillning var planerad mulnade det på 
så nu pausar jag en sväng och tipsar om århundradets bästa klädinköp.
Ett klädinköp som inte riktigt är kläder i vanlig tappning.
De här kommer jag bo i både i trädgården och i skogen och invänta att PPM snart är på plus.
Ja för de var hutlöst dyra...... även utan moms!
PPA på dem är INTE uträknat med tjejmatte utan manlig matte
det är han som brukar använda det för "nödvändiga" maskiner.  
Hur som helst .... de är skönaste man kan tänka sig i stretch, mängder med fickor 
 och perfekt passform och längd tack vare att de inte bara finns i vanliga storlekar utan 
i C och D med. 
Köpte mina i stan eftersom jag ville prova 
 men de finns på många ställen b l a HÄR.
 Det funkar att handla på de flesta ställen som säljer dem 
även om man inte företag tänk bara på att priserna är utan moms.                                      



Mer som jag blev lycklig av idag vädret.
Exakt så här såg det som sagt ut till alldeles nyss.

Blå himmel, sol och nya jobbarbrallor det är vad som behövs när man sitter i frivillig karantän.
Ja för nu gör jag allt jag kan för att inte bli smittad med nåt 
inför vaccineringen nästa vecka.
Ska bara överleva två dagar på jobbet med sen så är det dags.
Inte kunde man tro för ett och ett halvt år sedan att man skulle längta efter att få spruta.
Inte att jag skulle bli lycklig för ett par jobbarbrallor heller haha.


 Ha en fortsatt härlig helg.....
med eller utan sol och jobbarbrallor:-)

Kram B 

2 kommentarer:

Hannas krypin sa...

Känns som att jag är den enda som INTE längtar efter vaccinering. Tackade bestämt nej när erbjudandet kom. Men jag håller tummarna för dig att du inte drar på dig något på jobbet innan vaccineringen nu. Det vore verkligen att snubbla på målsnöret.
Vad snygga de där arbetsbrallorna är, de hade jag inte tackat nej till.

Bittan sa...

Tur att man kan välja ,för mej så råder det inte minsta tveksamhet både för att jag tror att det är enda sättet att stoppa smittspridningen och för att jag sett så många lömska fall på nära håll som varit och är riktigt sjuka inte bara vid själva sjukdomen utan flera har fått läskiga symptom efteråt. Nu håller jag tummarna att jag inte får biverkningar av vaccinet .🤗 ja visst är byxorna fina......tänk att man kan bli lycklig av ett par jobbarbrallor haha. Ha en fortsatt trevlig helg . Kram B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin