måndag 8 juli 2019

När det exploderar .....


Hej mina vänner !

Hur har ni det ?
Bra hoppas jag.
Det har vi med all största sannolikhet med ,
detta inlägg skrev jag häromdagen.


Så var det måndag och här är vi är inne på semestervecka numero tre .
Tiden går fort men ändå inte.
Vi njuter av ledigheten till max , inga krav, inga måsten 
 och nu har vi som ni vet övergett hemestern.

Vad vi hittar på och vart vi är på väg ska ni få se så småningom.



Nån som ska gifta sig i helgen förresten ?
Iså fall har vi rosenblad för avhämtning.






Så här såg honungsrosportalen ut förra veckan .....












Och så här häromdagen .....
på bara några dagar exploderade den totalt,
här nedan har jag klippt den och fyllt en hel skottkärra med rosenblad 
men det syns inte !
Min bästa f d kollega E är spekulant till sitt kommande bröllop
men det lär räcka till fler.......... 


.... nu när den klippt och en 200 liters sopsäck är fylld!

Ha en fin start på veckan oavsett om du har semester eller jobbar.
Vi har S E M E S T E R ...
om det nu mot förmodan skulle ha undgått någon. 

Kram B 




Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin