fredag 18 januari 2019

Att fira helg på annat sätt .....



God fredag på er !

Har ni nån fredagsfeeling ?
Den saknas här kan jag meddela .
Ska i a f fira helg med att kolla på statsministeromröstningen ,
föra över lite extra på resekontotot  ,
köpa aktier , fonder och ändra ett lån tänkte jag .
Ja ni hör ju vilken wowfredag jag har hahah .
Januari har varit en billig månad med tanke på att jag inte varit ute sen 
vår tidtillsammansdag den 3:e .
Inte en spänn har gjorts av med
förutom på ett läkarbesök och apoteket ,
 inte ens ett enda litet klick heller 
så nåt måste man ju göra då och tv:n kan lika gärna vara på
i bakgrunden .
Lite historiskt är det ju trots allt .



Här var det mer grönt ...........
även kudden i hallstolen har blivit avklädd från julen.
Däremot ser jag nu att det står kvar en hyacint både på bordet 
och på skåpet eller rättare sagt det gröna från dem .
Ja ja i brist på snittblommor så får det väl duga idag med.





Ha en fin helg .

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin