onsdag 16 maj 2018

Undrens tid är inte förbi ....hur gick det till ?????





En somrig Bittan i ny favoritblus från Gina T.
Alltså vad är det som händer ???
Undrens tid är inte förbi :-)
Inte nog med att årstiderna är ur led ,
jag har tydligen både blivit med pollenallergi och lockar 
vid nyss fyllda 25+ !
Jo man tackar !
Lockar ja visst men det där med pollen 
i samband med vanlig förkylning nääääää det är inte lika kul



Hej på er förresten ! 

Hoppas allt är väl .
Ja jag veeeeeet ...
lovade ju att det inte skulle bli mer trädgårdsbilder 
på ett tag men när även äppelträden blommar 
gick det inte att låta bli helt  .
Hur vackert är det inte nu ?
Vem man än pratar med så kommenterar alla naturen .
Gammal som ung .......
 det märks att vi lever på fel sida av jordklotet .
Att som jag numer sisådär två tre gånger i veckan få 
uppleva naturen klockan halv fem på morgonen 
är i a f en ny magisk ahaupplevelse och hjälper mot
svenneväder övriga året .


Undrens tid ........lockar ,
jajjamännnn så här såg jag ut när jag kom från frissan igår  .
Tro det eller ej men det är bara lockkräm inkramat i håret 
och sen rufsigt blåst knappt torrt med tratt .
Å jag ser faktiskt nästan likadan ut idag efter att ha sovit på dem en natt ......
jag som alltid trott att jag haft rakt hår !
Kolla 
HÄR 
vad min frissa använde för att trolla med mitt hår .
Lovade känna efter om jag trivs med lockar innan jag köper en ,
det lär nog bli ett klick eller en titt in till henne igen inom kort  .





Undrens tid är som sagt inte förbi ,
lockar och pollenallergi .....
man blir aldrig för gammal för förändring.

Ha nu en fin Lilleördag .
Ikväll  är det nagelfix som står på min agenda .
Vad hittar du på ?

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin