onsdag 4 april 2018

Drickbara nyttigheter och en rolig kväll



Hej från en solig söndag ......
då när vi provsmakade en Skogssäters nyttigheter ute .
Välkomstdrinken/boosten som jag bjöd på 
på tjejträffen igår kväll.




Hej på er förresten !

Hoppas allt är bra så här mitt i veckan .
Jag har precis startat dagen med att tagit ytterligare en drink till frukost.
En riktigt god hälsoboost .
Mums .
Det blir bara ett snabbt hej innan det är dags att
 strax att åka till jobbet .


Skogssäters nyttigheter är superenkelt att göra :
äppelmust , riven ingefära , honung ,citronsaft och citronskal.
That's it .




Hällde allt i min påskpresent och mixade tills det skummade.
Hällde upp på flaska och in i kylen .
Serveras väl kyld , gärna med en isbit i .


Påskpresenten behöver förresten en kompis ........
Nån av de här 
skulle han säkert gilla :-)
Nån fyller ju snart år .........
tips tips Darlingen !



Inte många foton som förevigade gårdagskvällen 
men några blev det i a f .
A var sliten efter att precis ha landat från Thailand så 
hon kom bara förbi en snabbis med en gigantisk hortensia !!!
H, K, C och L hade med sig så mycket fina presenter med 
att man kan tro att det är julafton :-)
Vi kör tjejträff hos varandra ungefär en gång i månaden 
och har alltid en himla massa att ventilera ,
 mycket skratt blir det så de där timmarna flyger alltid iväg.



Ha nu en riktigt bra dag .
Hörde precis på nyheterna att våren Ä R på väg ,
måste bero mitt envisa framkallande .....
eller kanske mer att det faktiskt är fjärde april .

Kram B

inlägget innehåller affiliateslänk





Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin