tisdag 6 mars 2018

Mer färg......


En av fördelarna med att blogga 
är att man kan gå tillbaka .
Just precis att backa brukar jag alltid roa mig med i början av varje månad ...... 
 att gå tillbaka här och läsa 
vad som hände vid denna tid på året .

Igår kväll tog jag mig tid att avverka de senaste årens mars 
framför en sprakande brasa i vardagsrummet  .
Bra där att bli påmind om något bortglömt och att få tips av sig själv ,
men framförallt är det alltid kul att se hur det såg ut här hemma ,
hur små SmåPrinsarna var , årstider , högtider , firande och vad vi hade för oss.
Att det har varit betydligt mer vårligt 
vid denna tiden de senaste åren
kunde lätt konstateras.
Likaså att vi omgav oss med mer färg .

Dags att ändra på det i år ..... nu .



Att få till det mera vårligt ute är det svårare med ,
den kan jag tydligen inte trolla fram trots bra försök
däremot mer färg och ännu mer blommor inne  .
Färg i inredningen och dukningar ,
det är en lätt match .

Lite nytt rosa/ blommigt uppiggande i garderoben
 och en matchande bukett fick bli starten .
I eftermiddag blir det till att leta i gömmorna och tillsätta mera
innan kvällens mys .
Vad som ska hända då får ni se imorgon .


Mer färg åt folket :-)

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin