torsdag 29 mars 2018

Finaste ägget och min mysiga start på Påskledigheten



Hallå där !

Hur har ni det ?
Har ni startat kvasten än och börjat åka än ?
I år skippar jag Blåkulla så ni får faktiskt klara er utan mej :-)

 Skärtorsdag och påskledigt i tre / fem hela dagar väntar på Skogssäter .......
idag , Långfredagen och Annandag Påsk för mej och hela Påsken för mannen ,
själv jobbar jag både Påskafton och Påskdagen .

Inget Blåkulla näääää men här finns andra planer för dagen ,
vad ska ni få se sen :-)
Att vara ledig idag innebär att jag missar påskbuffen på jobbet 
så det får nog allt bli en lightvariant framåt kvällen 
en minivariant på den lite större imorgon med alla Prinsar och Prinsessor .


Finaste ägget som Liten har målat fick jag i för tidig påskpresent ,
det fick såklart hedersplatsen på lilla fatet på köksön :-)


Min påskledighet firades in på allra bästa sätt igår med tjejträff .
Då fick vi se en annan Liten live för första gången ......
nämligen min bästa J:s  lille L.
En så mysig kväll med " Pantertanterna " , bebis,
 en massa skratt och senaste " skvallret " :-)



Ha det så bra .

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin