lördag 6 januari 2018

Att ha olika syn på saker och ting och S som i ......





Skål på er ......
här firar vi lördag med ett glas bubbel uppklädda till tänderna .

Nånstans är klockan tolv så varför inte ?
Leva här och nu ni vet :-)



Haha nääää inte riktigt ........
iklädda myskläder/ jobbarkläder är det garderobsrensning
och snickrande av källaringången som gäller .
Men bilder från det är ju inte så kul att se här ......
eller jo när jag tänker efter så visst skulle det faktiskt kunna vara det .
Vad kan vara mer inspirerande än bra förvaring 
och att öppna ett skåp eller garderob 
och mötas av färgsortering och ordning .

 Jooooo visst platsar det bra här bland guldkant på vardagen ,
familj , livets goda, resor  och inredningsinspo .
Får nog allt ta och fota lite sen när det är klart 
om inte det hamnar här så för att ha som referens över hur det ska se ut 
ifall " nån " stökar till det igen inte fortsätter 
att färgsortera  .



Passar på att säga hej samtidigt som jag pausar en sväng i soffan.

Hej hej !

Hoppas ni har en finfin lördag ni med.
Vi kör väl en stund till nu när
vi kommit igång , sen finns det andra planer för dagen :-)
Måste bara göra om lite efter min hjälpreda med .
Innan han den där Handy Man gick ut hade jag ha honom 
till att skriva etiketter med dymon ......
man kan säga vi har lite olika syn på vad saker och ting heter .
Sju stycken bakgrejOr till skafferiet t e x ,
bakgrejor finns det inte i mitt skafferi inte :-)





S som i storrensning och sortering ,
japp back to det 
N U :-)



Over and out .

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin