tisdag 26 december 2017

The ljusstake och kan man egentligen ha för många .......



Kan man egentligen ha för många jultröjor ?
Svar nej om ni frågar mej :-)
Numera finns det ju riktigt fina sådana med .
Oavsett om det är högt PPA 
( pris per användning ) 
så håll med om att visst blir man glad av dem.
Fina , roliga , knasiga eller helt enkelt ugly jultröjor 
 är värda varenda krona .......
tycker jag .
Min senaste i samlingen är denna blanka historia med spetsärmar 
den hamnar kanske mer under kategorin blus eller top än i tröja  .
Ja ja juloutfit som juloutfit .

Har ni nån " extrafin" ?

Hur som helst så funkar den lika bra som här med svarta byxor som 
igår då det var lite festligare med en kort svart kjol 
och svarta strumpbyxor .
På tal om igår ........
jadå en rapport kommer såklart framöver från julafton numero två .
Tills dess får ni spana in min senaste juloutfit 
O C H  min för tidiga julklapp .

Beställde min jultröja på nån jultröjesida på nätet tidigt i höstas .
Det finns numera massor av utländska med ett helt galet utbud av roliga, fina och ugly. 
Enda kruxet med att beställa så är att det kan ta lite längre tid 
att få hem så det gäller att vara ute i god tid ,
en sån här outfit är ju liksom inte riktigt lika kul att sätta på sig i mars 
men kan med fördel sparar till nästa år .


När vi ändå pratar jul kan vi väl passa på att kika på 
nytillskottet på nåt gammalt  bredvid granen .......
nämligen min George Jensen som i år fått agera adventsljusstake 
och bara för det så fick jag ställningen till den i för tidig julklapp .
Tack Tomten .
Den där ställningen som jag tjatat om minst sen förra hösten
utan att köpa den  .
När vi var på Royal Design för ett par veckor sedan 
stod jag åter och höll i den men snålade till det och lade tillbaka den .
Då tröttnade nån på mitt eviga snikande och tyckte att nu fick det vara nog 
och köpte den till mej i för tidig julklapp .
Vilken skillnad det blev ......
känns som en helt ny ljusstake .
Tack Tomten :-)













Ha en riktigt finfin Annandag .
Här hinner jag inte sitta......
snart ska det firas Julafton del tre .

Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin