onsdag 17 maj 2017

En total överraskning !!!!!



Glasverandan som det ser ut just nu 
höll jag på att skriva .
Näääää mer glasverandan som den såg ut när jag kom hem efter min
lååååååånga jobbhelg i söndags kväll . 

Då när jag blev totalt överraskad .....
först för att verandan vid entrén var riven 
och sen till det H Ä R :-)
Vinet upphällt och bara att sätta sig till dukat bord .


Man upphör aldrig att förvånas .....
hälla upp vin och grilla det kan han ju det vet ja .

Men att "slå ihop en bea och t o m få till klyftpotatis i exakt samma storlek "
 det imponerade verkligen haha .
Å som sagt för att inte tala om dukningen välmatchat med 
genomgående Mateus .
både spets , bubbles och slät fanns med.
Ibland är han bättre än vanligt ......
eller nääää fel igen ......
det är han faktiskt för det allra mesta 
A L L T I D :-) 


Önskar er en härlig Lillelördag 
denna sjuttonde maj .
Själv firar jag den på jobbet till sena kvällen.

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin