måndag 13 mars 2017

En riktigt bra måndag och att löneförhandla !


Nu börjar den lediga måndagen att lida mot sitt slut .
Den har varit helt galet produktiv 
så nu intages soffläge med Husdrömmar på tv .
Har gjort massssssssor .
Började med trappstädning i stan .........
 städa städa varje måndag osså 
varje jul för det tycker ja ä kul .
Ehhhhh N O T , 
inte precis kul men däremot nödvändigt .



Ja just det .
Idag har jag löneförhandlat ...... 
med mig själv.
Visst är jag värd det dubbla i timpenning ?
Ja såklart.
Tack chefen !

Tänk om det var lika lätt på jobbet med .
Vill du ha dubbel lön ?
Ja okej då :-)

På tal o trappor ja ....
ni som hänger med på Insta vet ju vad Handy Man 
hade gjort med trappan hemma när jag jobbade helg  .
Ni andra ska få se i veckan .





I stan har vi både vildvin , murgröna 
och något annat oidentifierbart vintergrönt.
jag har försökt att ta skott av alla tre och sätta hemma 
men nääääää det lyckas aldrig,
de överlever men växer inte alls som det gör där.

Ser ni himlen förresten ?
Den gråa mulna morgonen förvandlades till 
en härligt solig vårdag.
 Det , ett gäng SmåPrinsar, dubbel lön ,
lite kul shopping och en produktiv dag
gjorde denna lediga måndag till en riktigt bra dag .

Hoppas ni hr haft en lika bra start på veckan med .

Kram B





Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin