torsdag 1 december 2016

Första december , varde ljus och förberedelser i megaformat






Nu är den här .........
den riktiga julmånaden .

Ny månad oavsett om den heter december eller inte
innebär säkcopande och månadsavstämningar.
Japp det är exakt det jag ska fixa med idag 
både hemma på förmiddagen 
och sen på jobbet .
Det och att förbereda morgondagens lilla nätta arrangemang......
Sätt guldkant på tillvaron / vardagslyx 
för sisådär ett hundra pers så näääää det blir inte precis
nån sysslolös dag idag heller !!!!!

Hej hej !

Åhhhh vad glad man blir av alla julpyntade hus .
Så här ser vårt ut .......
det som möter mig när jag kommer hem sent ikväll .
Ljus , ljus varde ljus både i och utanför vårt hus .


Japp alla julbelysningarna är nog på plats nu ........
tror jag .
Som synes har han varit i farten ordentligt Darlingen ,
framsidan , garaget , Skogssäter Garden spa , diverse träd och buskar,
burspråk , lusthus , plank , glasveranda och  t o m  hönshus .



Själv har jag fixat på verandan ........
med hela två batterislingor .
Ja lite så jobbar vi :-)



Såg ni programmet om juldekorerade hus igår förresten ?
Alla tre var lite väl pråligt för min smak men kul att se .







Ha en bra dag .

Dax att ta tag i första december .

Ses imorgon ,
då ska ni få se hur man skapar vardagslyx
och sätter guldkant på tillvaron i megaformat .

Kram B


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin