måndag 19 december 2016

Att få vänta ett par dagar till........


Kikar bara in för ett litet livstecken .
Vet att ni är ett gäng som undrar hur det gått idag 
och då är det smidigt att informera här .

Tyvärr inga jätteroliga nyheter idag heller ......
 hoppas ni står ut tills jag är back igen .
Lovar att jag ska bombardera med foton och inlägg 
och ta igen allt .

Status dag ...... 
ja vad kan det vara hmmmm
sexton bör det bli .

Feber , ja exakt !
Vad trodde ni !?
Inte bara helt slut utan nu är jag riktigt j....a less .

Har varit hos doktorn idag , tagit en massa prover och
fått en kasse mediciner för både det ena och det andra  .
Misstänkt mycoplasma och är sjukskriven över hela julhelgen 
eftersom febern inte vill ge sig ......
svar på provet kommer i veckan .
Japp så var det med det !
Vad mycoplasma egentligen är tänker jag inte googla förrän jag vet
om det är det eller inte men tant Doktorn förklarade en del och 
att det i a f inte är dödligt så jag har lite koll om utifallatt. 

Vore skönt att få en diagnos för att må så här 
är ingen hit .........
sen om det är julvecka eller inte 
har faktiskt just nu ingen som helst betydelse .

Ha det bäst så hörs vi .

Kram B






Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin