tisdag 29 november 2016

En dagens och att vara i final......


Dax för dagens eller rättare
sagt månadens outfit .
Vad tror ni om mina finalchanser i 
The ugliest Christmas sweather ever ?
Har letat letat , letat och letat och till slut dök den bara upp sådär  .
Min decemberfavorit ,
precis exakt en sån jag ville ha ........
älskar den och kommer helt klart att bo i den 
de närmaste i a f sisådär tjugofem dagarna .



Om jag ser trött ut på bilden så beror det på att så var fallet när
jag fick för mig att fota igår .
Efter ytterligare en facetajming med Liten ,
en avkopplande ledig måndag och som avslut och en dejt och
godnattsageläsning  med de stora Prinsarna vaknade Moi upp
betydligt piggare denna tisdag .


Over and out från 
en av finalistern ?!

Kram B



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin