lördag 26 november 2016

Det totalt galna nya fenomenet black Friday och inte alls som planerat


Ibland blir det inte alltid riktigt som planerat .......
eller förresten inte bara ibland utan ganska ofta faktiskt när jag tänker efter ,
men det behöver ju inte betyda att det blir sämre för det :-)


Först det där med Black Friday ..........
vet inte riktigt vad jag tycker om det .
Känns som det gick liiite över styr detta " första " år .

Tänkte snabbt som ögat fixa några ärenden innan jobbet 
men jo tjena jag var ju inte precis ensam 
om den tanken om man säger som så .
Med öppettider 7-22  trodde jag att 
det var " lugnt vid 10- tiden 
men nääää ,  helt galet är en underdrift av högsta rang .
 Inte blev det några fynd inte 
trafikkaoset from hell , värre än värsta mellandag 
och  megaköer .
Från förra årets lite lagom rea till
ja vad man nu ska kalla det .
Det totalt galna Black Fridaysyndromet , 




Betydligt bättre " inte riktigt som planerat " är snittamaryllisen 
den som var tänkt att slå ut till 1:a advent i morgon 
 såg ut såhär redan i torsdags .
vilket betyder att jag måste inhandla en ny .
Ja ni ser ........
allt som inte blir som planerat behöver nödvändigtvis 
inte vara negativt :-)
Att " behöva" handla blommor är ju alltid positivt .



Önskar er en riktigt härlig dag .

Kram B




Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin