torsdag 10 mars 2016

Bucketlist .....


Hej hopp !

Hoppas allt är bra därute :-)
Här har Bittan lugnat ner sig lite efter gårdagskvällens
totalmiss i planeringen .
Det ryker bara lite inte full brand som igår längre ;-)

Jag som egentligen är van att ständigt planera och
prioritera om , 
både i livet och på jobbet borde väl räknat med att
det inte skulle gå smärtfritt ........men igår var liksom fel dag .
Ja, ja nu är det glömt å nya omplaneringar väntar :-).



Solen skiner , det anas vår , nya mattorna är på plats ,
vi lever på paradisvackra minnen från resan,
om jag inte fastnar för länge här hinner jag en
snabb shoppingrunda innan dagens kvällsjobb ,
snart är det helg och roligheter väntar 
så näääää det är inte mycket att klaga på :-)


Jag är ju en mästare på listor ,
 skriver listor på allt man kan tänka sig ....... å lite till 
Ibland kan jag skriva en lista i efterhand bara för att kunna bocka av .
Knäppt ....... eller fullt normalt ?
Välj själv :-) 

Bucketlistan med lite större drömmar , önskningar och will do
fylls ständigt på ,
men då och då bockas även den av .
Simma med delfiner gjorde vi ju i Mexico förra året .........



........ å bada i vattenfall blev det nu .
Bock bock :-)

Snacka om att känna sig ren efter det doppet ,
en riktig spaupplevelse och helt annat än att bada någon annanstans.
Å för att inte tala om vandringen i djungeln 
och klättringen upp.
Oh maaaaaaj Gaaadh säger jag bara ,
sååååå vackert och sååååå jobbigt :-)


Darlingen , Prinsen och Prinsessan badade i ett 
vattenfall 
för många år sedan i Dominikanska republiken ....
men då fegade jag ur och tog bara ett dopp i " bassängen " nedanför ,
för det var lite högre om man säger som så .

Nu kan även jag bocka det :-)











Ha en finfin dag .

Kram B


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin