lördag 12 december 2015

När Tomten flyger över gamla hoodsen .....


Hej hej !

Lördag i sjukstugan ....
gårdagen som började riktigt illa blev lite bättre framåt kvällen .
Kvällen som vi skulle tillbringat med våra bästa H och K fick 
flyttas fram ett par veckor .

Efter att ha sovit halva dagen flög Tomten 
som ni ser över mina gamla hoods ........
sjön är min absoluta favorit , kyrkan är jag konfirmerad i 
och där har det firats alla skolavslutningar från ettan till sexan,
tittar man lite ur bild åt höger ser man t o m vår fastighet i La Stada  

..........och tänka sig ,
han hittade ända till Skogssäter :-)

Vad det var i stackarslillaBittansomärsjukpaketen  
ska ni få se så fort jag fotat. 
Men nåt finfint var det vill jag lova :-))))

Ha de bäst .

P.S Ni missade väl inte Skavlan igår förresten,
 med Madde och Chris .
Fick en helt annan bild av honom ....å henne med för den delen .

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin