måndag 13 juli 2015

Att leta , leta och leta å nya sommarnaglar




Hej där !

Hoppas ni haft en finfin start på veckan.
Semester eller inte ?

Sommarnaglarna är som synes checkåbock  ,
blev lika nöjd som vanligt .
Nu gäller det bara att leta rätt på sommaren med .
Jag har letat , letat och letat .
Här i närheten är den  i a f inte ,
är den kanske hos dej ?
Grattis i så fall :-)

Har ju fixat naglarna i nästan exakt åtta år 
hos min bästa E......
ingen förlängning utan bara shellac på mina egna ,
 ytterst få gånger har de varit likadana .
Med undantag för då och då när jag bara gör fransk 
men som sagt för det mesta blir det olika och något nytt .

Idag blev det helvita med blekt glitter .

Min bästa E som fixar mina naglar tyckte att de kommer att passa
alldeles ypperligt till helgens rockiga bravader.......
ja för det är vad som väntar ..........
en rockig bravad ,
vi och sisådär femtiotusen till .
Då kanske ni kan lista ut vad vi ska ?
Men först en bröllopsfest och en jobbvecka åsså 
en massa Prinsgos såklart :-)
Har hunnit med alla tre idag .



Kan ni tänka er vad jag gör nu ......
Fastnade faktiskt för ovanlighetsskull framför tv:n .
Japp ni läste rätt !
Undrar när det hände senast ?
Förutom torsdagens dejt med Ernst och lite nyheter emellanåt
 var det lääääänge sen .

Sitter just nu med ett halvt öga på nån dokumentär om Stone henge 
och det andra halva här  :-)
Kollar ni mycket på vanlig tv ?
Här blir det mest Netflix , ViaPlay ,Apple TV och tv4 fakta på nätterna .

Ha de bäst .

Kram B



2 kommentarer:

Happy Doris sa...

Jäklar vad snygga naglar!! Riktigt sommarfina :)
Det är sällan jag kollar på TV... Det blir väl Nyheterna och matprogram om jag väl tittar :)

Det skall bli spännande att få höra om dina rockiga bravader ;))

Kram Jonna

Bittan sa...

Tack. Är väldigt nöjd som vanligt och fått många positiva kommenterar om dem idag med :-) Kram B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin