lördag 23 maj 2015

Att äntligen ha koll :-)



Pingstafton .......
en alldeles speciell dag för vår del 
Inte bara att det är just vid vid denna tid
 som det är som allra vackrast utan 
ända sen jag var riktigt liten har jag alltid önskat att 
om jag nån gång hittar den rätte 
är det just på Pingstafton jag ska gifta mig .

Jodå , den rätte dök upp och 
  Pingstafton för tjugosju år sedan 
blev vi man och hustru :-)


I frack / gräddbakelseklänning , hatt med flor ,
nåt gammalt , nåt nytt , nåt lånat , nåt blått ,
traditionellt kyrkbröllop för att sen nercabbat i en svart glänsande Buick 
dra mot bröllopsmiddagen innan den riktiga bröllopsfesten tog vid .
Precis som jag önskat :-)

Mitt största problem genom alla år har varit att 
hålla reda på det där datumet ,
Pingstafton är ju lättare men han  som jag firar dagen med 
envisas med rätt datum också .

Vet inte varför hon med noll sifferminne ,
hon som jobbar med siffror heeeeeeela dagarna 
har så svårt att hålla reda på om det är den  tjugoförsta 
eller den tjugoandra. 



Nu behöver hon aldrig ner fundera eller kolla i ringen .
Min bröllopsdagspresent i år var en Thomas Sabo berlock 
med siffrorna tjugoett .
Han är inte bara bäst , han är smart med :-)))

Ha en riktigt härlig Pingstafton ,
det ska vi ha .

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin