måndag 1 december 2014

Välkommen och nu är det avklarat



Välkommen första december och välkommen in
på Skogssäter .
Så här ser det ut i hallen just nu eller rättare sagt 
i mörkret igår kväll  .
Både plexistjärnorna från mitt jobb d v s den Blåa låda ,
den som börjar på I och slutar på KEA 
och granarna från Eco är gamla .
Granarna får jag alltid frågor om , såg att de sålde dem i år med .
Finns i tre storlekar , dessa är de största .
Stjärnorna däremot är sen länge utgångna ur sortimentet .


Kloten fick jag av Prinsessan , de kommer från
lokala presentgrossisten .
Ja just det , note to self att inte glömma att åka dit i veckan för
att inhandla årets företagsjulklapppar .
Undrar vad vi ska hitta på i år ?!


 Ny vecka som inleddes med frukost tillsammans eftersom Darlingen 
har kvällsvecka .......igen.



Första luckan i upplevelsekalendern har vi öppnat med .
Vad det stod i den ska ni få se ,
snart kommer de som ska vara med
så bäst att sätta fart .







Ha en finstart på veckan och tack för titten .

Ses snart igen.

Kram B

2 kommentarer:

Carina sa...

Jaaa, äntligen säger jag....advent...som man längtat.....få tända upp alla stjärnor och ljusstakar i fönstren....tycker nog att advent är den bästa tiden...i och för sig är det ingen julhets här då vi slutat fira med paket, men ändå...jaa advent är vackrast, mysigast och framförallt varmast...puh med många ljus ;)
Ha en fin första december.
Kram

Huset på berget sa...

Så mysigt det ser ut! Jag har sådana granar också och tycker att de är jätte fina! Får också alltid frågor om dem :). Ha en härlig kväll!
Kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin